Tisztelt Hu-Go felhasználó!

A magyarországi e-útdíj, a HU-GO bevezetése után sajnálatosan bekövetkezett az, amit egyesületünk sokszori alkalommal jelzett már a döntéshozóknak és az üzemeltetőnek: a rendszernek rengeteg hibája van, rosszul számláz, időnként kezelhetetlen, nem elérhető minden olyan helyen, ahol arra szükség lenne, és még sorolhatnánk hosszan a hibáit… Az elmúlt napokban nagyon sok jelzést kaptunk konkrét leírásokkal és dokumentumokkal. Ezeket köszönjük, mert az eredményes érdekképviseleti munkához (már ami jelen helyzetben kármentés címén lehetséges) szükséges a kellő megalapozottság.

Megkönnyítendő nemcsak az magunk, hanem az Önök munkáját is, létrehoztuk a hugodugo@mkfe.hu email-címet, amelyre várjuk az e-útdíjjal kapcsolatos észrevételeiket.

» Hibás útvonalat jelölt ki az útvonaltervező? Hosszabbat, mint az indokolt?

» Fedélzeti eszközt használ és irreálisan magas díjat számolt el a rendszer? Többször leszámlázza ugyanazt az elemi díjköteles szakaszt?

» Szeretné feltölteni az egyenlegét, de az átutalás után sokáig nem jelenik meg az egyenlegén az összeg?

Ezekkel vagy bármi más problémával írjon a hugodugo@mkfe.hu címre! Javasoljuk, hogy a tapasztalt hibákat a HU-GO ügyfélszolgálatának is feltétlenül írja meg! Kérjük ugyanakkor, hogy levelét nekünk is továbbítsa, hogy lássuk, milyen hibák fordulnak elő a rendszerben és milyen mennyiségben. Kérjük, hogy a bejelentést a lehetőségek szerint minél jobban dokumentálja (pl. képernyő-felvétellel)!

Közreműködésével munkánkat segíti, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban léphessünk fel az elfogadhatatlan állapotok ellen.

Köszönettel:

MKFE

Post Navigation

loading